wElC0Me tO zArUl sT0RiEsZ..dA TgK 2 f0LlOw lA yErWs... :)

Wednesday 23 November 2011

MaDaHcInTa

hati ini dhiris smbiluluka saat melihatmu bsamanya..
kini kau pergi jauh diri driku mninggal kn ku untok bsamanya...

tak dpt ku than drita d hti...mlihat kemesraanmu dengan  nya...
aku hnya mmpu berdoa..agar pntu aty mu trbuka luas unok trima driku

mhu sja ku luah kan isi aty ku...
mhu sja ku triak aku cnta pdamu...
mhu sja ku pluk dirimu...
nmun x bisa ku lkukan krana kau jsudh berpunya...

air ini tiada hnti nya...biar lah kau bhagia dgan nya...
mski pun ku trpksa sengsara...
demi mlihat kau bhagia...

knapa hti mdah jtuh cnta...?
knapa bibir cpat mnguntum pkataan SYUNK??
aku x thu...tapi dlam hty ku ada taman..
aku gmbira bgini...,,
hriku smakin bermakna...

aku sedar...
smua d dnia hnya pnjaman...
smakin hri smakin aku lbeyh sabar...
tetapi kadang kala driku mnjadi gusar...
mgapa htiku tdak tetap??

No comments:

Post a Comment